نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

در اصفهان چه خبراست؟| هواداران خاطی فوتبال را مهار کنید

  • کد خبر: ۶۸۳۰۷
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
در اصفهان چه خبراست؟| هواداران خاطی فوتبال را مهار کنید
تماشاگرنماهایی که عموما در بازی‌های تیم اصفهانی حاضر می‌شوند نظم فوتبال ایران را سال‌ها است به هم ریخته‌اند وحتی باعث تکدر خاطر و اعتراض شدید اهالی فوتبال اصفهان و کارشناسان این شهر شده اند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، این برای اولین نیست که از حاشیه‌های برگزاری یک بازی فوتبال در اصفهان اخبار عجیب و تامل برانگیزی به گوش می‌رسدT شاید تلخ ترین خاطره مربوط باشد به پرتاب نارنحک به چشم سرباز احمدی که منجر به نابینایی این سرباز شد. بعد از آن ماجرای تلخ که مدت‌ها فضای فوتبال ایران را غم انگیز کرده بود دوباره اتفاقاتی درجریان برگزاری بازی‌های فوتبال در اصفهان رخ داد که بیانگر وضعیت نابهنجار میزبانی دراین شهر بود.
 
نه این که متولیان برگزاری فوتبال دراصفهان از بروز این اتفاقات راضی باشند؛ هرگز این طور نیست. اهالی فوتبال اصفهان به شدت از این ماجراها نگرانند و ادامه این اتفاقات را به ضرر فوتبال این استان و شان فوتبالی و ورزشی خود می‌دانند و خود نیز با نگرانی به این ماجراهای تکراری می‌نگرند.
 
درسال‌های اخیر بارها مشکلاتی برای تیم‌های بزرگ که برای انجام بازی به اصفهان می‌روند رخ داده که جرایمی را هم به همراه داشته است اما اتفاقی که امروز درجریان بازی پرسپولیس و ذوب آهن رخ داد، نیاز به بررسی و موشکافی بیشتر دارد وحتی حساسیت وپیگیری نهاد‌های امنیتی را هم طلب می‌کند.
 
همان طور که باشگاه سپاهان نیز بیانیه‌ای را صادر کرده و خواستار برخورد با خاطیان شده کل جامعه فوتبال نیز انتظار دارد تا به اتفاقاتی که دراین استان رخ می‌دهد رسیدگی کنند.
 
امروز و در زمان مراجعه اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه محل برگزاری با ذوب آهن عده‌ای با نارنجک دستی به سمت اتوبوس حامل بازیکنان و همراهان پرسپولیس حمله کردند وحتی ممکن بود اتوبوس حامل سرخ ها به دلیل سرعت بالا واژگون شود که البته اتفاق ناخوشایندی رخ نداد اما سوال این است که اگر یکی از بازیکنان پرسپولیس به سرنوشت سرباز احمدی دچار می‌شد آیا باز هم می‌شد از میزبانی اصفهانی‌ها درفوتبال دفاع کرد؟
 
آنچه مسلم است همه عوامل درگیر با فوتبال اصفهان باید نسبت به این موضوعات نگران باشند چون ممکن است بار دیگر اتفاقات تلخی رخ دهد که باعث پشیمانی همگان شود.
 
آخرین خبر: دستگیری عوامل

 با اعلام سرهنگ نصیری فرمانده میدان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، افرادی که به اتوبوس‌های کاروان پرسپولیس در مسیر هتل به ورزشگاه فولادشهر نارنجک پرتاب کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر از عوامل پرتاب کننده نارنجک به سمت اتوبوس کاروان پرسپولیس که با موتور سیکلت قصد فرار از منطقه را داشتند، دستگیر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->